miercuri, 16 martie 2011

M-ai ajutat sau nu?

Inconjurat de atata calm...
In locul acesta intunecat,
In spatiul acela abisal.
Te simti de parca-i fi legat.
La intuneric te-ai gandit,
Al dolilea Budda ai devenit.
Un om dinamic tu ai fost,
Si-ti spun:"Oare mai are rost?"
Nu mi-ai raspuns,
Ci te-ai ascuns.
Acum esti de nepatruns!

O cale ea ti-a aratat,
Prin intuneric te-a-ndrumat,
Te-a luminat,
Dar nu stiai cine te-a ajutat!

Chipul ei cand l-ai vazut,
Ciudate sentimente te-au patruns.
Romantic tu ai devenit,
Si-ai terminat de golanit.
M-am inselat,
N-am meditat.
Si-n locul tau eu m-am ascuns
In acel loc de nepatruns.
Acel golan am devenit.
Nu m-am gandit si am ranit,
Persoana care m-a iubit,
Si atunci ea m-a parasit!
In intuneric asteptand,
Alungand aproape orice gand.
Sa vina si in viata mea,
Lumina pe care nu o stiam.
Mi-ai spus:"Asa eu gandeam,
te ei calma cand vine ea."

In spatiul ala abisal,intnecat.
M-ai luminat si aparat,
Insufletita drumul mi l-ai aratat.
Luminandu-ti sufletul nepatat! 
M-ai ajutat,
Dar ai plecat.
Tu mai lasat,
S-atar de o ata spre neant.

Eu nu te-am strigat,
In soapta eu te-am chemat.
Afland unde am gresit:
Nu ti-am spus ce aveam de spus,
Si in al meu suflet ce ai devenit!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu