marți, 22 martie 2011

Un chip angelic




Un trandafir
Si un chip angelic

Citesc in ochii tai
Ca ai dori sa-mi dai
Persoana-i toata
Si cum ca sarutarea ti-e inca legata

Astepti de atata timp
Sa-mi fac curaj sa te ating
Ma-mbarbatesc de ceva timp
Sa vin si buzele sa ti le ating

Vreau sa te am alaturi zilnic
Te astept de cand eram mai mic
Sa ma afund in ochii tai caprui
Sa realizez ca asta alta iluzie nu-i

In lumea mea acum te vreau
Si-ti spun ca n-o sa te mai dau
Nici de-ar veni la mine zilnic
O alta fata cu un chip angelic

Cand zambetul ti l-am vazut
In inima a aparut
Un sentiment ce mi-a placut
Eu cu un zambet ti-am raspuns,
dar m-am pierdut

Dorinta inca n-a murit
Din ea deodata a-nflorit
Un sentiment cam greu de egalat
Cu el pe data m-am legat

Ca sa-ntelgi sentimentul nepatat
Cu-n trandafir l-am prezentat
Chipul angelic ti-e mirat
Se vede , nu te-ai asteptat

Un singur lucru m-a mirat
Odata cu sentimentul cel ciudat
Am realizat ca nu doar in pat te vreau
Si ce-ti doresti promit sa-ti dau

Si tin sa-ti mai promit
Ca in nici un caz n-am sa omit
Starea de bine ce mi-ai dat
Chip angelic
Nu vreau sa fi ofensat.
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu