miercuri, 4 aprilie 2012

Blasfemii

Cand esti atat de furios
Nu stii daca vei fi victorios
Dar cu un zambet cristalin
M-ai facut sa ma inclin

De furia m-ai facut sa uit
Si am devenit m-ai linistit
Si am intalnit ce pana acum mi-a scapat
Iubirea,da,ea mi-a scapat


Sa te fac pe tine fericita
Voi incerca sa-l blestem pe el
Pe Dumnezeu,Buddha,Allah sau zeitatea faurita
De omul ce pe lume e un miel

Astfel ma jetfesc
Si-ti graiesc
Cu litere scrise cu foc
Si-n cuvinte pana inima-mi sta in loc

De cand ai coborat pe ascest Pamant
Tot ce-i frumos de frumusetea-ti s-a simtit badjocorit
Oricare serafim sau heruvim e umilit
Si de atunci nici la ingeri nu-s atent

Nu stiu cum de s-a intamplat de m-am indragostit
In vise d-un chip angelic sunt urmarit
Pana si cerul a-mpietrit
Cand a aflat ce inima mi-a patit

Astfel am ajuns sa ma infricosez
Mai mult de viata decat de moarte
Pentru ca nu stiu cum inima-ti bate
Si zi de zi,sa te sarut ma-ncurajez

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu